(Duitse uitvoering)
Geel gemarkeerd is het cabinedeel dat in de tactische trainers in Nordholz en Lann Bihoué beschikbaar was (tekening van DL0AER).
1 Pitotbuis
2 Glide slope antenne
3 VOR localizer antenne
4 Nooduitgang bovenzijde cockpit
5 TACAN-antenne
6 Sonoboei-operator 1 (jezebel)
7 VHF-antenne
8 Sonoboei-operator 2 (pinger/julie)
9 Landingsverlichting
10 Pneumatische de-icing
11 UHF-testantenne
11a UHF-antenne
12 Aardeconnector
13 Rolroer
14 Remklep
15 Landingskleppen
16 Aanvalstafel (NAVTAC en TACCO)
17 IFF-antenne
18 Remklep
19 Navigatie- en zoektafel (GEONAV)
20 LF/MF peilantenne
21 Anti-collision light
22 Navigatieverlichting
23 Radio-operator
24 Radaroperator
25 Nooduitgang boven vleugel (L+R)
26 ESM/MAD operator
27 Reddingvlot (L+R)
28 Bed
29 HF-antenne
30 Keukentje (galley)
31 Rustruimte
32 Toilet
33 Verrekijker observatiepositie (L&R)
34 Observatiepositie achter (L&R)
35 Toegangsdeur drukcabine
35a HF 2 draadantenna
36 Opslag retro markers
37 Opbergruimte
38 ?
39 Hydraulische servo hoogteroer
40 Decca-antenne (Loran bij KM)
41 (bij KM: ESM dome)
42 Kogellagers richtingsroer
42a HF 1 draadantenne
43 Hydraulische servo richtingsroer
44 Navigatieverlichting
45 MAD boom
45a MAD-sensor
46 Kogellagers hoogteroer
46a Antenne radiohoogtemeter
47 Marker antenne
48 Zendantenne radiohoogtemeter
49 ?
50 Universele lanceerkoker
51 Toegangsluik met ladder en glijbaan
51a IFF-antenne
52 Retro launcher
52a UHF 2 antenne
53 ?
54 Doppler-antenne
54a Anti-collision light
54b Sonoboei-antenne
55 Marker launcher
55a VHF/FM antenne
56 Sonoboei launcher
56a Infrarooddetector
57 Sonoboei launcher
58 Motoruitlaat
59 Remklep
60 Klepactuator
61 Spoiler actuator
62 Hydraulische servo rolroer
63 ESM pod (niet bij KM)
63a ESM-antenne (niet bij KM)
63b Vochtigheidsindicator ESM (niet bij KM)
64 Navigatieverlichting
65 Angle of attack sensor
66 Vleugel-wapenrek
67 Brandstofpomp
68 Brandstofconnector
69 Brandstofpaneel
70 Hydraulische tank
71 Connectors (hydrauliek en lucht)
72 Aardeconnector
73 Motorbrandschot
74 ?
75 ?
76 ?
77 Oliekoeler
78 Propeller
79 Electrische de-icing
80 Bommenruim
81 Bommenruim-wapenrek
82 Deur SUS launcher
83 Radar dome
84 Water/methanol tank
85 AC/DC connector
86 Auxiliary Power Unit
87 Aggregaat airconditioning
88 Startbatterij
89 Zitplaats boordwerktuigkundige
90 Nooduitgang via neuswielruimte
91 Neuswieldeur met landingslicht
92 VHF/UHF peilantenne
93 Observatiepositie in de neus
(Nederlandse uitvoering)
De zitplaats van de NAVTAC achter de aanvalsplottafel is in het plaatje niet weergegeven, wel zijn intercom-voetschakelaar.
(Nederlandse uitvoering)
Zie de groene pijlen in het plaatje 'werkposities' hierboven; de navigatiecomputer was een analoog apparaat dat continu de gispositie - dead reckoning position - berekende.
(Nederlandse uitvoering)
Niet alle details zijn weergegeven, onder voorbehoud van fouten.
AP = Auto Pilot
b = geografische breedte
CDI = Course & Deviation Indicator
c = correctie
corr = correctie / gecorrigeerde
dbox = distribution box
dir = horizontaalreferentie
drift = drift
EW = oost-west verplaatsing
FDS = Flight Director System
G1↔G2 = keuze gyroplatform 1 of 2
gc = grootcirkel
GS = grondsnelheid
gyro 1 = gyroplatform 1
gyro 2 = gyroplatform 2
HDI = Horizon & Direction Indicator
IDI = Integrated Destin. Indicator
L = geografische lengte
MH = magnetische koers
NC = navigatiecomputer
NS = noord-zuid verplaatsing
R = ?
ref = referentie
s = grondsnelheid
TA5 = electronica aanvalsplottafel
TA6 = electronica aanvalsplottafel
TC = grondkoers (track)
TAS = true air speed
TH = ware koers
THg = ware koers (basis gyro)
THm = ware koers (basis magn.)
TR24 = electronica zoekplottafel
vert = verticaalreferentie
WC = windcomputer
ΔLsinb = convergentiecorr. op gyro
θ = koers naar doel
ρ = afstand naar doel
ωTsinb = aardrotatiecorr. op gyro